Vært på finjustering – TGIF

Hey

Hadde store planer i dag. Jeg skulle vaske klær, finne frem klær og koffert og begynte så smått og ordne til gutta skal avgårde. Satt på en vask i dag tidlig før jeg dro avgårde til fotsoneterapi. Det er helt sprøtt hvordan det hjelper på hele meg. Til og med psyken noen ganger. Hvis det er en dag jeg ikke merker noe forskjell så er det hjelp allikevel. Det er jo en form for velvære for meg også. 

Etter timen dro jeg bort på Gulskogen senter for å kjøpe noe laken gutta skal ha med seg til Spania. Strech laken er visst ikke det enkleste å finne der. 

Mens jeg gikk på Gulskogen kjente jeg pulsen hoppe opp og ned som den har gjort nå siden hjertestarteren ble justert da jeg lå på Rikshospitalet for ett par uker siden. Det er ganske ubehagelig for jeg er ikke vant til det og da blir det med en gang en konstant påminnelse om at det er noe galt med hjerte. Jeg tok opp telefonen og ringte Guch-jentene på Rikshospitalet og jeg fikk komme inn med en gang og justere boksen tilbake til sånn den var før innleggelse. 

Nå som jeg skal være alene kjenner jeg meg tryggest å ha det som før. Nå blir det meg hundene skal ut med  flere ganger om dagen og da orker jeg ikke den hoppingen. 

Ettersom det var freda ettermidda og sommeren er rett rundt hjørnet, selv om man ikke skulle tro det med dette været, var det så mye kø så dro til mamma og pappa på Skøyen og ventet en times tid. 

Vel hjemme lagde vi en deilig middag og nå kos. Tatt siste turen med Arne og Otto og snart blir det senga. Klesvask og å finne koffert får bli mañana.

– Katie

#guch #hjertesvikt #hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #fotsoneterapi #fotsone #tgif

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg