7 av 16 – snart halvveis

Hei du

I dag er det en uke siden Toivo og Marcus reiste avgårde for en ferie til Spania hos svigerfar. Der skal de hjelpe med å male noe på badehuset ved svømmebassenget og kose seg. På fredag kom Marcus kjæreste, Henriette, ned og det er jo kos. Kjenner det er litt rart å sitte her opp i Norge og se at mine kjære gutter er på ferie uten meg. Men jeg er så glad for at de koser seg og at det er viktig for de å være sammen med svigerfar.

I går var de med på en venn av svigerfars, Miguels Finca, hvor de fikk hjemmelaget paella. De fikk også plukket noen ferske sitroner rett av treet til meg fordi jeg elsker  sitroner.

I dag fortsatte min alene-hjemme-ferie med en tur i hundeparken etter frokost. Jeg begynner å bli sliten av å være alene med hundene så når jeg er i parken vetbjeg at de koser seg og får løpt fra seg masse energi. Det er så deilig å se de løpe fritt og kose seg. Det er jo også super sosial trening på de begge. 

Da jeg kom hjem spiste jeg litt frukt lunch og var “flink-pike” før Arne, Otto og jeg sovnet på sofaen.

Da jeg våknet gikk jeg en liten gikk med hundene før jeg dro inn til mamma og pappa på Skøyen for å spise middag. Da jeg kom dit var Thomas der en tur med min lille nevø, Sebastian på 2 1/2 år. Det er så moro nå for nå snakker han masse. Tante Bjørg var også der. Vi grillet og koste oss. Lenge leve Snapchat moro

Dro like etter middag for jeg fikk hjelp av min tidligere nabo og hans sønn til å gå siste kveldstur med Arne og Otto. Jeg ga Odin 50 kroner. Jeg syns det er super snilt at de gidder og det er kos å kunne gi han litt for det.

Nå er det natten for meg og mine firbente, hårete troll. Natta

9 dager igjen til de kommer hjem!

– Katie 

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

#hjertesvikt #hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #drammenhundepark #hunder #amerikanskcockerspaniel #givemehopeJoanna #savn #sommer

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg