3 dager igjen ❤

Hey

Man kan fort bli litt motløs når man etter en lang natts søvn våkner trøtt, lite uthvilt og med brennende smerter under beina. Men jeg er fortsatt alene med Arne og Otto så å legge meg under dyna og late som om jeg ikke eksisterer for “bare litt til” er jo ikke et alternativ.

Jeg sto opp, fikk på meg klærne mine, spiste litt og tok medisinene mine. Hentet hundene og vi dro rett i hundeparken. Selv om klokken var 09.30. Det var egentlig ganske deilig der fordi det var ikke blitt så varmt enda. 


Det kom jo flere så gutta fikk løpt fra seg masse i de to timene vi var der. Da vi kom hjem satt jeg på en klesvask og spiste litt lunch. Smertene i beina var blitt mindre, men sammen med gutta sovnet vi på sofaen. 

Siden snilleste Kamilla så hun kunne komme og ta med Arne og Otto ut for meg i kveld, dro jeg inn til mamma og pappa på Skøyen for å spise middag. De hadde invitert et vennepar. Det var kjempe koselig. Godt å komme ut av leiligheten. Slipper å tenke så mye


Mens jeg var hos mamma fikk jeg en sms fra Kamilla som viste at gutta var på tur med de snilleste jentene.


Da jeg dro hjemover tok jeg omveien over de gamle Lierbakkene. Stoppet opp på den ene bussholdeplassen for der kan man se fantastisk utsikt over den fine byen jeg bor i. Vil alltid elske Oslo, men Drammen er blitt då fin og trives masse.


Nå sløver jeg med to veldig fornøyde hunder. Håper dere alle nyter dommer helgen vi er i. Og at søndagen blir superfin.

– Katie 

Er du voksen med medfødt hjertefeil, sjekk ut siden vår. Kanskje vår forening kan være noe for deg. http://www.vmh.no

Er du organdonator? Det tar deg bare ett par sekunder å bli det og nå som det blir færre som sier JA blir ventelistene lenger. Sjekk ut mer på nettsiden, men HUSK, viktigst at du sier i fra til dine nærmeste så de vet hva du ønsker. http://www.organdonasjon.no

#hjertefeil #hjertesvikt #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #vmh #guch #medisiner #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #oslove #oslo #drammenhundepark #hunder #amerikanskcockerspaniel #givemehopeJoanna 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg