Er det ikke noe galt, så er det galt

Hey

Klokken er nå 23:16 og jeg kjenner meg litt punktert. Men jeg vet ikke helt hvorfor. Dagen i dag har vært ganske så fin. Ingen stygge og slemme sommerfugler i magen, ingen panikkslagen følelse eller noe særlig smerter i beina. Det er nesten så jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere en dag hvor det ikke er noe. Det har blitt så vanlig at hjernen min rett og slett fucker opp noe, så når det ikke skjer noe, så er vel det galt også. Nå høres jeg kanskje veldig negativ ut, men sånn lever jeg. Med en psyke som spiller meg konstante puss. 

Tok med meg hundene ned i hundeparken sånn at de kunne løpe fra seg litt. Dro så hjem og jeg sov litt på sofaen. Dro innover til Oslo og mamma og pappa på Skøyen. Denne gangen tok jeg med meg Arne og Otto. Min bror, Thomas, kom med min lille 2 år gamle nevø, Sebastian. Han er kjempeglad i dyr så med to hunder og pusekatten Elle var det super stas. Respekterer foreldrenes ønsker om at jeg ikke legge ut bilde av tante Karies lille-gull, så har ikke noe bilder. Men det var veldig moro. Alltid moro med en 2 åring.

På vei tilbake til Drammen gjorde jeg meg en tjeneste ved å la gutta løpe fra seg siste rest av dagens energi i parken før vi dro hjem. 

I kveld har vi bare sløvet. I morgen er det fotsoneterapi igjen før jeg har en avtale i hundeparken klokken 12.00. På tirsdag kommer Toivo og Marcus hjem og det skal bli så godt.

Natta folkens 

– Katie 

http://www.vmh.no

#hjertesvikt #hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #rikshospitalet #oslove #drammen #norge #trening #puls #vektnedgang #ernæring 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg