Mañana mañana

Hey

Opp og hoppe, inn i dusjen og ut med Arne og Otto. Da jeg kom inn igjen fikk jeg i meg medisiner og ett par knekkebrød før jeg måtte avgårde. Kamilla trengte skyss hjem fra verkstedet hvor hun hadde levert bilen sin. Så da fikk jeg en noe trøtt og sliten prinsesse i baksetet på vei tilbake.

Da vi kom hjem til de var det bare for meg og snu så jeg rakk fotsoneterapi timen min kl 10.00. Der var godt med den timen. Selv om ikke beina har vært så aller verst så fikk det løst opp litt i systemet. Og stresset i kroppen forduftet vekk da jeg lå på behandlingsbenken.

Hadde gjort en avtale i hundeparken klokken 12.00 så roen og avslsppingen fikk en brå slutt da jeg dro opp og hentet gutta for avtalen vår.  Det ble litt over en time i parken før jeg sliten og trøtt dro hjem og sovnet på sofaen.

Fikk deilig middag hos Kamilla og gjengen og deg er alltid kos. I morgen kommer Toivo og Marcus hjem. Det er jeg veldig klar for.

Dødstrøtt måtte jeg ut med Arne og Otto da jeg kom hjem. Himmelen over Konnerud var jo helt snodig. Måtta ta bilder.


Nå er det min guilty pleasure i form av “The real housewifes of Bevery Hills”.

Vi snakkes snart igjen. Ha en fantastisk uke.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #vmh #guch #medisiner #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #drammenhundepark #hunder #amerikanskcockerspaniel #givemehopeJoanna 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg