Sløv uten dop

Hey

Nå har jeg hostet og harket noen dager så da brystet kjentes helt tett ut i dag tidlig ringte jeg fastlegen og fikk time ganske kjapt. Jeg er livredd for å få lungebetennelse. Har jo vært innlagt med det før og jeg kjenner at kroppen ikke er så godt rustet nå for noe sånt.


Heldigvis var vel lav og ingen tegn til lungebetennelse. Er nok bare en forkjølelse med hoste. Men bare du sier “bø” til meg så skvetter jeg til. Ikke mye som skal til og jeg gidder ikke bli flau heller. Mange som kanskje tenker at man kan jo ikke fly ned døren hos fastlegen for hver lille hoste, men jeg tenker som så at, Jupp, det kan jeg. Watch me!

Etter timen dro jeg bort på Gulskogen senter for å hente noe medisiner. Så vel fortjent tok jeg en tur innom Espresso House og kjøpte meg en islatte. Den er jo så god.


Tok en sving innom Kamilla før jeg dro hjem og måtte kjøre min kjære. Kjørte bort på Gulskogen for å bytte batteri på en klokke og mens jeg var der ringte svikt sykepleieren på Drammen sykehus for å fortelle meg at jeg får jern infusjon. Det er egentlig ikke kapasitet til det nå på grunn av sommeren, men de hadde klart å få det til for meg. I går kveld var jeg så slapp og svimmel så skulle tro jeg var på en skikkelig snurr. For å få denne infusjonen måtte jeg komme og ta noen flere blodprøver. Så det var like greit å bare få det gjort.


Etter blodprøvene dro vi hjem og jeg lagde en hjemmelaget lasagne. Liker ikke ferdigpakkene så lager det selv. Må jo prøve å gå ned i vekt så tok litt mindre lasagne og la til en salat. Skal innrømme at jeg også tok to små biter hvitløksbrød. Men dæven så godt.


Etter middag tok jeg, av ren vane, med meg Arne og Otto i hundeparken. Det ble bare 20 minutters løping, men de får jo så mye glede av å være der.

Nå er det avslapping. Blir spennende å se om jeg får telefon om når jeg får noe time til denne infusjonen. Blir nok neste uke. På fredag skal jeg til Rikshospitalet på samtale. Det ser jeg frem til for rett og slett gå igjennom noen spørsmål angående den nye medisinen, jern mangelen, konsekvensene av hva som skjer med kroppen.

God natt mine venner.

– Katie 

 

http://www.vmh.no
http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #vmh #guch #medisiner #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #organdonasjon #drammen #norge #drammensykehus #drammenhundepark #hunder #amerikanskcockerspaniel #givemehopeJoanna 

1 kommentar
    1. Keep up the good fight! Lasagne is so good! Especially home-made🤗 better to go to the doctor when you feel you need to.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg