Kjærlighet og familie – hva mer trenger man

Hey

Lå i sengen i går kveld og lyttet til bryllupsfesten i det fjerne og så utover gjestehavnen. Våknet uthvilt og gikk ned til frokosten i restauranten. Det var en kjempebra frokost. Så flinke til å legge til rette om man vil ha økologisk mat eller man er intolerant. Etter en deilig frokost gikk vi en liten tur langs bryggen i solen.


Så heldig jeg er som har en mann som overrasker meg med en natt på Son Spa. Kommer ikke over det. At han overrasket meg med suite, cava og fruktfat. 

Vi sjekket ut av hotellet og kjørte inn til Oslo hvor vi møtte mamma, pappa og min skjønne lille nevø. De var på den store lekeplassen med prinsesseslottet. Vi kjøpte en is og koste oss før vi dro hjem til mamma og pappa en liten tur. Så kos å leke med lille-gull på gresset utenfor. Det er det som er livet.


Det var godt å komme hjem også. Jeg har ikke vært noe flink med vanndrivende i går og i dag og det merker jeg på pusten. Jeg kommer nok til å se det på vekten i morgen tidlig også. I morgen er det tilbake til hverdagen med INR måling hos fastlegen og så fotsoneterapi. Det blir bra for tror jeg trenger det nå. På tirsdag får jeg den beste medisinen i at min beste Stine kommer på besøk fra Tromsø med sønnen, Christer. De skal være her i hele 16 dager og det skal bli så godt. Mye skravling, mye latter, mye moro og kosetur.


 

Nå er det kvelden her i heimen.

– Katie 

  

 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #vmh #guch #medisiner #sjekkdeg #shoutout #sija #organdonasjon #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopeJoanna #hjertesvikt #hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #levelivet #sonspa #kjærestetid #love #lykke 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg