Jeg sitter ned på berget og ser ut over havet

en solskinnsdag i ferien min…….

Hey, 

I dag har jeg hatt en kjempe fin dag. Etter en tyngre dag i går, eller “en blå dag” som jeg har begynt å kalle de, var energi nivået høyere i dag. Etter litt frem og tilbake kom vi oss avgårde. “Lille” Christer ble igjen hjemme i Drammen med Toivo, mens “store” Christer, Stine og jeg dro nedover til Tjøme og Verdens Ende. Det er jo virkelig ikke sommer for meg uten å ha vært i Tønsberg og på Tjøme. Været var fantastisk og det var godt for sjelen å være der ute.


Etter en liten gåtur ute på Verdens Ende dro vi innover til Tønsberg og brygga. Gikk litt nedover før vi satt oss på Havariet for å spise litt sen lunch. Det var sykt godt med litt mat. Etterpå gikk vi nedover brygga mot Roar i bua og Tønsberg gjestehavn. Det er to år siden vi var der med båten. Vår fine 42 fots Princess. Savner den litt, men den sommeren var også en vanskelig sommer med alle sykdoms problemene til Mack.


Etter lang og super koselig dag er det nå kvelden og jeg må sove. Ny dag og nye aktiviteter mañana. Må bare håpe det ikke blir en “blå dag”.

– Katie 

 

#hjertesvikt #hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #tønsberg #tjøme #havariet #verdensende #roadtrip
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg