Sensommer og stillhet

Hey

Da har min beste Stine reist hjem til Tromsø igjen med Christer og Christer. Savnet kom før hun satt seg på toget til Gardermoen. Denne gangen ble det jo nesten ikke noe tid for bare oss to å finne på noe. Men det var veldig koselig. Dagen etter at de hadde reist var jeg satt opp til å åpne Drammensbadet. Så det var opp 05.00 på meg.


Nå var det jo en stund siden jeg jobbet så det var ganske så ok. Har satt meg opp på noen vakter fremover. Det hjelper meg med å fokusere på andre ting enn helsen. Etter jobb dro jeg hjem og tok med Arne og Otto ut på tur. Toivo var hjemme, men ettersom han brakk tåen sin på stupebrettet her om dagen, og tåen nå begynner å bli lilla, slet han med å gå. Var ganske sliten så sovnet raskere enn raskest.

Etter min cowboy strekk kjørte jeg ned til Drammen Camping og hentet min svenske ungdoms venninne, Annica, som er her på ferie med mann og barn. Hun, barna og jeg dro inn til Bragernes Torg og kjøpe en frozen yoghurt og satt oss på brygga. I går kveld kom de opp hit og vi grillet. Det var kjempe kos. Gøy og mimre fra “gamle dager”. Vi sees veldig sjeldent, men allikevel så kjenner vi hverandre. Selv om våre hjertefeil er forskjellige så har vi jo mye like opplevelser.

I dag tok jeg de med meg til Oslo. Annoaca har jo vært i Oslo før, men hverken mann eller barn har. Startet på Holmenkollen før jeg slapp de av i Vika.



Mens de gikk rundt i Oslos gater kjørte jeg opp til Grünerløkka og hilste på lille Emilie. Mitt fjerde tantebarn som ble født forrige lørdag. Holdt henne og hun er så nydelig. Var der da Sebastian våknet og det var kos. Fikk til og med kos da jeg dro. Han er så skjønn.

Nå er jeg hjemme og har vært det en stund. Spist, gått med hundene og bare sløvet med en film. Det er rart hvor stille det blir plutselig. Vant til å ha folk her så blir rart.


Håper dere alle nyter sensommeren og helgen. Kos

– Katie 

 

#hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #holmenkollen #tantebarn #vmh #guch #medisiner #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #venner #drammensbadet 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg