Familietid og er det HØST jeg ser??

Hey

Jeg vet at norske somre er borte, men denne syns å virke veldig kort. I fjor tilbragte jeg fem uker på Rikshospitalet med noen småturer ut i rullestol og et par timer perm på slutten, men kan ikke huske at været var så supert. Så tenkte at i år skulle jeg kose meg. Jeg har hatt en super sommer, men det har ikke hatt noe med været å gjøre.

Da jeg var på vei hjem i bilen for et par dager siden, tenkte jeg at det lå så mye blader på bakken. Hvordan de fylte fortau og veikanten. Høstfargene var begynt å vise seg. Og at det var “blå-dag” oftere nå. Hvor temperaturen ikke nødvendigvis er så lav, men vind og vær går inn til beinet. Vips, da blir jeg blå. Det er jo min dårlige blodsirkulasjon som gjør det, men kjipt alikevel. Så nå som dette tydeligvis skal bli en hyppigere værtrend får jeg finne frem neglelakken igjen. Jeg vet at neglene mine fortsatt vil være blå, men jeg behøver ikke se det hele tiden. Eller hva??

I ettermiddag dro Toivo, hans lilla og brukne tå  og jeg inn til mamma og pappa på Skøyen for å spise vafler. Jeg kjørte og vi hentet tante Bjørg på Hovseter. Broren min og svigerinnen min  kom med Sebastian på 2,5 år og Emilie som bare er en uke gammel. Som alltid, mye latter og jeg sitter tilbakelent og nyter synet av de jeg er mest glad i. Så heldig jeg er som har denne fineste familien.

Da vi kom hjem i kved kom Marcus fra fjellet. Han har vært på kjærestens hytte noen dager nå. Ser ikke mye til han om dagen, men det er vel normalt. 


Håper dere nytersiste rest av sommer.

-Katie

 

http://www.organdonasjon.no
http://www.vmh.no
 

#hjertefeil #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #vmh #guch #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #medisiner #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #kjærlighet #sensommer #sommer #sommerdag #høst #livmorkreft #kreft #shoutout #sija #sjekkdeg 

1 kommentar
    1. Hei! Vi får håpe ikke høsten kommer riktig enda, men at vi får noen fine sommerdager til:) Merker at kveldene er litt kortere nå, men det er bare koselig synes jeg. Klem dra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg