Sommeren er på hell

Hey

Da er det blitt august folkens. Den siste sommer måneden er her. Jeg har jo vært hjemme hele sommeren og sett på facebook bilder av palmer, svømmebasseng, sol og paraplydrinker. Det er jo veldig kos for man kan “reise” rundt om i verden via min egen lille pc. MEN, jeg legger jo ikke skjul på at det skal bli ganske godt å dra nedover til litt sol, palmer og bading. Skal bli godt med en uke i Spania før jeg tar en uke i Frankrike og så hjem. 

Jeg kan høre det alt rope på meg. Planene for den uken der nede blir ikke mange. Og uken etterpå blir det kvalitetstid med de to beste jentene mine, Solveig og Hedvig i Frankrike. Når Toivo flyr hjem til Norge, drar jeg rett opp til Hanne i Bry (Paris). Det blir kjempebra det også. Kanskje jeg til og med får meg en tur til huset i Barrou (Loire). Det har jeg ikke vært på utrolige 11 år. Tragisk spør du meg…. Men nå har det vært mye de siste årene også da. 

Men enn så lenge er jeg her i Drammen og i dag dro jeg ned på Drammen sykehus og tok noen blodprøver. Rekvisisjonen ble sendt i begynnelsen av juli og jeg var satt opp til å ta de rundt den 26 juli. Det har jeg jo helt glemt av og de få gangene jeg har husket det har jeg vært opptatt. Men bedre sent enn aldri så fikk endelig dratt ned og tatt de i dag. Jeg kjenner også at det har vært så mye de siste ukene at jeg har fokusert mye mindre på helsen. 

Det er nesten som om at jeg ikke har hatt tid til å være syk. Jeg har IKKE vært noe flink når det gjelder mat og har nok ikke gått noe ned i vekt som jeg skal. Jeg har ny time 23.august hos ernæringsfysiologen på Rikshospitalet og det hadde vært digg om jeg klarte å komme meg under 80 kg. Men alt ned er bra!! Har også turt å prøve meg på en cider eller to. Man må jo nyte sommeren også. På mandag er det ny time hos min psykolog. Det blir bra. Og om ikke lenge er det vel ny time på hjertesvikt poliklinikken på Drammen sykehus. 

Sløver litt nå. Marcus og Henriette har vært ute med Arne og Otto og nå har de tatt med seg hundene opp. Toivo er på jobb i natt så nå er jeg alene bede og nyter. 

Vi snakkes

– Katie 

 

#hjertefeil #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #vmh #guch #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopeJoanna #hjertesvikt #drammen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg