Howdy dudy

Howdy 

Da er det søndag kveld og ordet sliten kan ikke begynne med å beskrive hvordan jeg har det nå. Lørdag hadde jeg satt meg opp på vakt på Drammensbadet. Selv om jeg er sliten må jeg jobbe litt også. For min egen psyke. Så begynte dagen tidlig med å lufte hundene før jeg startet jobb 08.30. Det var godt å jobbe og at jeg fikk jobbe med beste Julia var en super bonus. De siste få vaktene jeg har jobbet, har vært på ett par timer av gangen, men i går var det fem timer. For mange er det ingenting, men det kjentes i kroppen på meg.

Etter jobb kjørte jeg rett hjem og satt i gang med kakepynting. Jeg rakk såvidt en halvtimes hvil på sofaen før jeg måtte skifte og dra avgårde. 

Klar for Western Fest i Lierdalen. Det var så fint der ute og så utrolig gjennomført. Pynten var superfin, folka hyggelige (kjente nesten ingen fra før) og maten utrolig god. Helgrillet villsvin med himmelsk tilbehør. Aldri smakt villsvin og det var kjempegodt.

I 21.30 tiden måtte jeg kaste inn håndkle. Det var mange som ikke skjønte hvorfor, men det kan jeg jo ikke regne med heller. Jeg kan heller ikke fortelle alle situasjonen min. Men som jeg sa til noen i det jeg skulle sette meg i bilen, at det må jo være bra at jeg kom og koste meg ett par timer, i stedet for å ikke komme i det hele tatt. Tror det er sånn jeg må se på livet nå. Så med min kjære, og hans fortsatt brukne tå (stakkars), dro vi, som de første gjestene, hjem.

Kjempe trøtt la jeg meg ganske fort da vi kom hjem. For i dag var det igjen min tur til å åpne dørene på Drammensbadet. Og igjen fikk jeg jobbe med fineste Julia. På formiddagen var det ganske rolig, men så plutselig kom et kjemperush. Og når den ene maskinen streiket litt, fikk jeg satt min stressmestring på prøve. Helt utmattet dro jeg fra jobb 13.30 og ut til der festen var for å hente langpannene mine. Var så trøtt og sliten av jeg sovnet i den ene stolen der ute. 

Å avslutte helgen med litt bloggskriving og en romantisk komedie på TV er helt perfekt. I morgen skal dagen tas med ro. Eneste på tapeten er time hos psykologen. Blir spennende. Vet ikke helt hva vi kommer til å snakke om, men vi finner nok noe.

I will love you and leave you now.

– Katie 

 

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #organdonasjon #levelivet #familieliv #drammensbadet #vmh #guch #medisiner #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #cowboy #fest 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg