Just another monday

Hello

Ny uke folkens. I dag kjørte jeg Marcus ned til en bensinstasjon i byen hvor han ønsker å begynne å jobbe nå. Han er jo ferdig med skolen og militæret er ikke før neste år. Da må man jo få seg en jobb. Kan ikke sove lenge, sitte inne og ikke gjøre noe. Han fikk beskjed om å komme tilbake på ordentlig intervju klokken 12.00 i morgen. Blir spennende!

Vi tok med oss Arne og Otto i bilen, så da Marcus var ferdig, kjørte vi bort i hundeparken. Det en en liten stund siden vi var der sist så det var stas for de firbente. Jeg syns også det er deilig å se de leke og bli slitne og lykkelige. Da vet jeg også at de er roligere hjemme. 

Da vi kom hjem dro gutta med en gang ut for å øvelseskjøre. Jeg fikk i meg en brødskive før jeg måtte avgårde igjen. Hadde time kl 13 hos psykologen min. Sist jeg var der var 12.juni så var litt godt å komme dit. Fikk luftet meg rett og slett. Resten av ettermiddagen og kvelden har bare vært avslapping, laget middag og ryddet litt rundt. Var så sliten i stad at jeg sov litt på sofaen. Må det ofte. Må på lading.

Nå er det natta på Konnerud. Ha en strålende uke folkens.

– Katie 

 

http://www.vmh.no 

http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #hjertefeil #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #levelivet #ernæring #drammen #norge #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #livmorkreft #kreft #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #drammenhundepark #hunder 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg