Max Oslo

Hey

I dag dro Toivo avgårde kjempe tidlig. Syns alltid litt synd på han når han smyger seg ut av sengen og soverommet i 4-5 tiden om morgenen. Jeg var et skikkelig kone emne i går kveld og lagde han en frokostpakke og en matpakke. 

Da jeg krabbet ut av sengen noe senere måtte jeg rydde litt før leiligheten skulle vaskes. Så kjørte jeg Marcus ned til byen hvor han skulle på jobbintervju. Mens han var inne på bensinstasjonen i møtet kjørte jeg på Gulskogen og kjøpte blomster til mamma. Merker at jeg er ganske oppblåst om dagen. Stinn i magen og blir fortere blå og sliten igjen. Det er jo tragisk når man bli sliten av å parkere på handicap plassen utenfor døren på kjøpesenteret, går på MesterGrønn som er første butikken innenfor, og så rett ut i bilen igjen. What?? Jaja….må jo bare akseptere at det er sånne dager. Og at det er flere av dem i perioder. Nå er det lenge siden jeg har vært hos fotsoneterapien min. Jeg tror det fungerer så bra på hele kroppen at det også kan være en grunn for at jeg er som jeg er om dagen. 

Jeg kjørte tilbake og hentet Marcus. Intervjuet hadde gått bra så blir nok andregangs intervju, kanskje neste uke alt. Etter hans ønske kjørte vi ut til MAX på Kjellstad og spiste litt lunch.

Vi dro hjem og hentet min kjære før vi dro innover til Oslo for å spise middag hos mamma og pappa på Skøyen. Mamma hadde, på ønske fra meg, laget cheesepai. Min kanskje absolutte favoritt fra da jeg var barn. Og en rett jeg var 100 % overbevist på at var en oppskrift hun hadde med seg fra England. Ja kanskje til og med noe Nanny (mormor) lagde. Skuffelsen var å ta og føle på da jeg fant ut, i tenårene, at det var noe hun hadde funnet i en norsk kokebok 😭 

Jeg fikk i bursdagsgave en behandling av mamma og pappa, så i morgen skal jeg få fotpleie. Er ikke fotsone, men blir sykt godt å få litt massasje på de vonde beina. Så nå skal jeg straks legge meg på gjesterommet her på Skøyen. Liker det når jeg slår av lyset, det blir helt svært i rommet og midt mellom våken og søvn registrer jeg 13 trikken kjøre forbi på Drammensveien.

God natt alle mann 🌙

– Katie 

 

http://www.vmh.no 

http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen ##hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg