Kaos helg ☺

Hey

Søndag kveld og fordøyer helgens hendelser. Som jeg skrev i forrige innlegg, hadde Arne sitt andre (kjente) anfall på fredag. Etter en telefon med veterinæren tok vi kvelden med ro. 

I går morges fikk jeg samlet opp en urinprøve. Der er alltid moro å gjøre. Fly rundt etter hunden med et bekken, pipette og ett sylinderformet rør med kork. Tok ikke med meg Arne, men skal tilbake til veterinær Erik i morgen med han. Jeg viste han filmen i går og han skal videresende den til en epilepsi spesialist i Oslo. 

Vi møtte mamma og pappa i byen og spiste lunch på Glass. Mamma kjøpte meg et skjørt på Gerry Weber i gågata. Etter lunch dro Toivo hjem og mamma, pappa og jeg på Gulskogen en tur. Resten av kvelden gikk rolig for seg. Toivo jobbet natt til i dag.

Dagen i dag startet med en gåtur med gutta. Toivo skulle egentliggå, men han var sliten etter nattevakten og han har fortsatt vondt i tåa som er brukket. Så ble det kaffe og verdens kjedeligste oppgave. Lage ferdig tablett dosetter for de neste fire ukene.

Toivo og jeg tok med oss Arne og Otto ned i barnehagen under kirken. Vi kastet ut godbiter og de fikk løpe fri på søk. Så moro og god stimulans for de.

Toivo og jeg dro ned på Skutebrygga for å sitte litt i solen. Vi kjøpte noe småsnacks og drikke. Satt bare 20 min før en eldre mann på nabobordet ble akutt dårlig. Toivo gikk bort og vips var vi midt oppi hele oppstyret. Toivo rungemye ambulansen, jeg kjørte barnebarna til sykehuset. Fikk melding i kveld om at det gikk mye bedre med han. Det er jo utrolig koselig å høre. Han så jo ikke bra ut tidligere og med blålys og dørene fikk jeg jo inntrykk av at det var ganske akutt.

Etter fotsone terapi, som var sårt trengt, hentet jeg Toivo og Marcus på Bragernes Torg. Vi kjørte ned til Sande og en privat visning. Titter jo etter noe nytt, men går bare på de som er mest aktuelle. Er i tenkeboksen.

Sløver nå på sofaen. Må opp tidlig for å ta med Arne til veterinæren. Marcus blir med meg så det er bra. Håper dere alle har hatt en bra helg.

– Katie 

 

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #hjertefeil #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #norge #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #skutebrygga #krogsveenvisning #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg