Just another manic monday

Hey

Har rett og slett ikke surret meg til å skrive innlegg før nå. Jeg har ikke orket. Nå er klokken 00.46 og det er blitt 15.august. Vi er midt i august folkens. Om to uker er det september og den første høst måneden. 

Marcus og jeg var tidlig oppe for å dra ned til veterinæren med Arne. Måtte bare sanke litt edle dråper til en urinprøve. Og i dag hadde jeg ikke noe bekken, pipette eller rør med skrukork, så det ble en IKEA plastboks  (ta det helt med ro, den ble kastet etterpå…..haha 😄).

Jeg hadde ikke noe time, men heldigvis så hadde de mulighet til å ta blodprøve på han. Det skulle ta litt tid så vi kunne bare dra hjem.

Jeg rakk ikke sitte lenge før Toivo og jeg dro ned til Konnerudgutta med motorsykkelen til Toivo. Den skal selges, men først må den jo vaskes og polerer. Vi kjørte bort på Gulskogen og Espresso House rett etter levering sånn at jeg kunne få meg en god kaffe.

Jeg kan lage kaffe hjemme på trakteren, men av en eller annen grunn så syns jeg aldri at den blir noe god. Har ikke fått klager på den, men nå har vel kanskje de som har vært på besøk her bare svelget den ned med et smil for ikke å fornærme meg med deres egentlige synspunkter……hehe.

Jeg var satt opp på vakt på Drammensbadet noen timer mellom 14 og 18. Det var overraskende mye å gjøre, men det er jo bare bra. Jeg fikk til og øvd meg litt på registrering av nye medlemskap. Har ikke vært helt stødig på det, men gikk ganske bra. Jeg var så sliten da jeg dro fra jobb. Jeg kjørte på butikken og føttene mine brant under meg når jeg gikk.

Kom hjem med en bærepose og følelsen jeg får i bunnen av trappen ute er nesten overveldende. Tanken på at jeg må snu i døren og gå ut igjen med Arne og Otto blir nesten uholdbar. Men er man hundeeier så må man finne det lille ekstra noen ganger. Fikk telefon fra veterinæren om at Arne nå er henvist til Smådyrklinikken NMBU. En del av det jeg kjenner som veterinærhøgskolen i Oslo. Det var ikke noe negativt funn på på blodprøvene når det gjaldt lever og nyrer. Så hvorfor disse anfallene. Det må vi finne ut av så glad vi blir sendt til Oslo hvor kompetansen er.

Var alene hjemme i kveld så kjøpte inn noen reker. Har ikke spist det mye i sommer. Det som er så godt.

Nå sitter jeg i sengen og er klar for noen timer på øyet. Klokken er blitt 01.04 så sier god natt.

– Katie

 

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

 

#hjertefeil #medfødthjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #drammen #drammensbadet #sommer2017 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg