Alenetid, hobbytid og en cowboystrekk

Hey

Ny time til fotsoneterapi i dag. Har hatt mye brennende smerter i beina de siste dagene så det var veldig deilig. I går kveld var det så vondt at jeg tok to smertestillende. 

I går var det definitivt innvær på kvelden. Det var et utrolig regnvær. Har en liten trelykt som jeg hadde i båten for ett par år siden. Syns den er fin, men siden den hadde begynt å bli litt stygg ettermye tid ute, dro jeg på Gulskogen og kjøpte litt hobbymaling. Det ble et fint lite prosjekt i går og vips fikk lykten et nytt liv.

Toivo jobber mye kveld denne uken og siden Marcus er i Tønsberg noen dager er jeg jo her hjemme alene med hundene. Men alenetid er ikke alltid så dumt. I går ble det indisk, noe gutta mine ikke liker så godt, og Friends på TV (offcourse).

Kjenner at det er krevende at Arne nå er syk. Selv om han er helt fin når han ikke har anfall. Han har bare hatt to anfall, og med 6 ukers mellomrom mellom de to er ikke det så lenge. Fikk telefon i går fra Smådyrklinikken NMBU i Oslo. Veterinæren vår her i Drammen har henvist oss videre dit og han skal til utredning 14 september.  

Nå skal jeg slenge meg på sofaen med en episode av “Big bang theory”. Vet ikke helt hvorfor, kanskje på grunn av fotsone behandlingen i dag, men jeg er så trøtt. Blir en cowboystrekk nå. Vi snakkes

– Katie

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #bigbangtheory #drammen #norge #ous #rikshospitalet #vmh #guch 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg