Barcelona en mi corazón

Hola 🇪🇸

Det er 15 år siden jeg bodde et halvt år i Barcelona. Det var seks fantastiske måneder. Jeg lærte språket, ikke katalansk, men castellano og jeg møtte mange fantastiske mennesker. Noen har jeg kontakt med i dag.

Mitt første møte med Barcelona var i 2002 på en studietur med jobben, da jeg jobbet i flyselskapet Braathens. Kvelden før jeg reiste sa jeg til mamma: “i morgen reiser jeg til en by jeg tror kommer til å bety mye for meg”. Lite visste jeg da hvor sant det var og hvor mye.

Det gjør meg så vondt å se at, atter en gang, utføres et terrorangrep mot uskyldige mennesker. At det skjer i Barcelona gjør meg så trist. Jeg vil komme tilbake til deg en dag.

Barcelona amb tu

Barcelona es siempre en mi corazón. Y mi corazón sangra por la magnífica ciudad ❤🇪🇸

– Katie

#barcelona #barcelonaenmicorazon #barcelonaambtu #españa #españa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg