Et skritt av gangen

Hei du

Våknet i dag og det var som at de siste dagenes strabaser med hjerteinfarkt, angiografi og sykehusopphold ikke hadde skjedd. Bortsett fra mitt blåmerke og vonde underarm er det back to business. Hadde satt på klokken tidlig for å gå ut med hundene. Jeg hadde ordnet meg time til fotsoneterapi i dag og før det skulle jeg innom Kamilla for en kaffe og en skravlings. Det var veldig koselig. Godt å gjøre noe normalt. Få tankene vekk fra helgen. 

Jeg må jo innrømme at det ikke kjennes normalt ut å høre ordet “infarkt” komme ut av min munn når det gjelder meg selv. Jeg føler jeg klarer å håndtere det meste som kommer “min vei”. Men når jeg får sånne bomber slengt i fanget blir jeg litt lammet. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Famler litt i mørket.

Kom meg videre på fotsone terapi og det var veldig godt. Beina har utrolig nok oppført seg bra og ikke vært så vonde. Men nå har jo beina også ligget oppi en seng noen dager så trykket har jo ikke vært der. 

Resten av dagen har vært ganske rolig. Håper dere alle har det bra. Nå bikker jeg i seng. God natt 🌟

– Katie 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg