Sløv dag i Bry sur Marne

I da har jeg ikke gjort mye gitt. Våknet ikke før 10.30 tiden i dag. Og for dere som kjenner meg så blir jeg litt grinete når jeg våkner etter 10.00. Føler liksom at dagen blir borte for meg. Jeg kunne selvfølgelig satt på vekkerklokken på mobilen, men blir mer grinete av den…..så da får det bli som det blir.

Ettersom dagen i går ble en hektisk og spennende dag med fashion, Paris og fortauskafe valgte jeg bort vanndrivende. Derfor tok jeg dobelt opp i dag. Jeg planla litt før feiringen av 40 års dagen min, brettet tøy og slumret på sofaen mellom maaaaange turer på toalettet. Greit å være hjemme da.

Solveig kom hjem fra skolen først og sammen slang vi på sofaen med Friends. Hanne og Hedvig kom litt senere og leiligheten ble rene frisørsalongen. Endelig fikk jeg flette rundt hodet. Innser at jeg har litt kort hår, men det ble veldig fint. 

Nå i kveld har venstre legg vært så vondt at jeg var nødt for å ta smertestillende. Tok ingen i Spania, kanskje det var det varme været. Her i Frankrike er det jo litt mer rått i luften. Vlir spennende å se når jeg kommer hjem til Drammen. Det er jo lenge siden jeg har vært på fotsoneterapi også. 

Trøtt nå. Så bikker i seng. Vil bare slutte innlegget med en ekstra tanke tilbake til 11.sep.2001 og angrepet i New York. Aldri vil jeg glemme det jeg så på TV den morningen. 

Sov godt folkens. I morgen er siste hele dag her så blir pakking, avslapping og kanskje en liten spasertur ned til Bry village. Håper dere alle har gjort borgerplikten der hjemme i dag. Jeg har forhåndstemt. Natta

– Katie

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #brysurmarne #paris #frankrike #valg2017 #smerte #hjertesvikt #livmorkreft #kreft #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #españa #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg