Go natta ☺

Hey

Straks midnatt og straks 17 september folkens. Merker hvor fort vi nærmer oss vinteren selv om høsten knapt har begynt. Vi har jo en super hektisk høst og vinter foran oss, men resultatet av all den harde jobbingen vil bli så bra. Å flytte har både negative og positive sider og de er ganske tydelige. Det som er bra er at vi ender med det positive. Et enklere liv for min lille familie, våre hunder og en ny start. Det har vært noen krevende år for oss mens vi har bodd på Konnerud, og selv om jeg ser at det ikke er hverken stedet eller leiligheten sin “skyld” om du vil, så blir det godt med noe nytt.

Så nå er vi i gang. I går kjøpte vi noen flyttekasser, bobleplast og søppelsekker. I dag hadde jeg første tur til Fretex.

Etter Fretex var jeg innom ABC Dyreklinikk og bestilte time til Otto. Han skal få renset tennene sine på tirsdag morgen, mens jeg er på hjertesvikt poliklinikken på Drammen sykehus. Etterpå kjørte jeg på Gulskogen og spanderte på meg en pedikyr. Dæven så lenge siden jeg har vært der nå. Rakk til og med en kaffe med ei venninne på Espresso House også. Veldig koselig for nå var det lenge siden jeg hadde sett henne. Det også gleder jeg meg til med det nye huset….. å invitere venner og kjente på middag og kos.

I kveld har vi bare slappet av og kost oss hjemme. Så på Skal vi danse og favoritten min (Cengiz Al) gikk videre. Som forventet.

Nå er klokken bikket midnatt. Har funnet frem en bok jeg begynte på tidligere i år, men som jeg aldri fikk lest ferdig. Så leser litt nå før lyset slukkes.

Natta fine mennesker der ute.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #hjertefeil #hjertesvikt #drammen #livmorkreft #kreft #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #vmh #guch #medisiner #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #skalvidanse #cengizal 

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg