18.09.2017

Hei du

Utrolig typisk å få en tekstmelding på mobilen sent en søndag med følgende beskjed:

What? Som om jeg ikke hadde mange andre ting som skjer om dagen. Men det var jo bra jeg fikk påminnelsen på timen jeg hadde lett glemt, så jeg slapp å betale for den. Det er jo kjempe viktig å gå ofte til tannlegen når man er hjertesyk. Endokarditt  (virus på hjertehinnen) kan jo i verste fall være livsfarlig. Bakterier fra munnen er en typisk ting man må passe på. Er jo bare 4 uker siden jeg hadde hjerteinfarktet så viktig med timen. I dag var det null hull, men en liten tannkjøttbetennelse. Ikke noe å stresse for. Etter timen møtte jeg mamma på Cappadoccia på CC senteret på Brakerøya. Ble et rekesmørbrød før jeg dro hjem.

Natt til i dag hadde jeg en litt kjip natt og det har hengt i kroppen i hele dag. Da jeg kom hjem sovnet jeg rett og slett på sofaen med Arne og Otto. Skulle slappe av og se litt på TV og “borte vekk” var jeg. Da jeg våknet klarte jeg å pakke to esker for flyttingen og så litt lapskaus rester til middag. Noen matretter er rett og slett bedre dagen derpå.

Nå sløvings etter å ha kjørt Marcus til kjæresten sin i Asker. Jeg går for “Årets stemor”….hahaha!!!

Satser på en bedre natt

– Katie 

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #flytte 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg