Ja hva skal man si 🌟❤

Litt tom for ord og det er sent så jeg er litt usikker på hvorfor jeg egentlig skriver. Men gjør det allikevel….så håper du vil lese videre.

Dagen startet med en lang dusj akompanjert av P4 appen på mobilen. Har virkelig ikke skjønt hvorfor vi må over på DAB, men sånn er det nå. Dagen burde ha begynt med bursdagskake med lys og gaver på sengen til verdens beste 44 åring, men 1. han er syk og 2. vi har aldri vært noe flinke til “bursdagsmorgen-ritualer”.  

Jeg velger derfor og skryte vilt og hemningsløst av min kjære mann, som 20 september ble 44 år. Han er mannen i mitt liv, min klippe, bestevenn og kjæreste. Han er snill, omtenksom, kjærlig, “manne-mann” og alt jeg kunne ønsket og håpet på i en mann.

Så kjære Toivo,

GRATULERER MED DAGEN ❤

Ettersom bursdagsbarnet ikke var frisk kjørte Marcus og jeg ned på lageret vi har leid med de fire første flyttekassene. Det gir en skikkelig god følelse når man kjenner at man er i gang med verdens kjedeligste prosess – flytteprosessen!! 

På vei hjem fra lageret, mens vi satt i bilen og lyttet til P4 (fortsatt gjennom appen på mobilen, må skaffe meg DAB adapter) hørte jeg at politiet hadde frigitt navnene på de som omkom i flystyrten på Hedmarken i går. Jeg ble nødt for å kjøre til siden da den ene var ei tidligere kollega som jeg kjente så godt. Resten av dagen har jeg vært litt molefunken. Lagde middag til guttene som bursdagsbarnet knapt rørte fordi han ikke er i form. Nå har jeg hoppet i seng. Må ta meg sammen i morgen og fortsette pakkingen hvis vi skal få dette i havn. 

Elisabeth, du er blitt den lyseste stjernen på himmelen 🌟❤

Natta folkens

– Katie 

#hjertefeil #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #vmh #guch #medisiner #savn #drammen #flytting #altpåengang 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg