Flyttetåke

Hey

Jeg har hørt om denne ammetåken, aldri opplevd dette selv selvfølgelig, så heldig ble jeg ikke. Men jeg opplever definitivt et alvorlig tilfelle av flyttetåke. 

Våknet brått av en sms 07.53 hvor det sto at jeg hadde fått en time til INR sjekk i dag 08.40. Glemte lett timen jeg hadde forrige mandag så sendte en sms via en helseapp. Tenkte ikke tanken på at timen skulle bli så fort. Det var jo bare å hive seg rundt, kle på seg, pusse tennene, ta medisiner og hive seg i bilen. 

Det var en perfekt måling hvor INR viste 2.5. Fortsetter på samme Marevan dosering og skal først tilbake om fire uker.

Etter legetimen dro jeg rett på fotsone. Jeg hadde egentlig avlyst timen, men innså at jeg var nødt for å ta timen. Nå har det gått en stund siden jeg har gått regelmessig og det må jeg begynne med igjen. Beina mine ser ikke ut!

I dag våknet jeg med super sår hals og hodepine. Det passer meg så dårlig å bli syk nå. Klokken 10.00 hadde vi avtale i det nye huset. Moro å se huset igjen og jeg gledet meg så utrolig til å ta over.

Vel hjemme igjen ble jeg bare verre så jeg jeg har bare klartå pakke litt. Blitt litt sofa, repsils og paracet også. Nå legger jeg meg. Ny dag i morgen. Har en time på Rikshospitalet hos ernæringsfysiolog, men er jeg dårlig orker jeg ikke dra innover. Har en time på Drammen sykehus hos ernæringsfysiolog i begynnelsen av oktober så kanskje det kan holde. Det blir mye sykehuset, institusjoner, leger, medisiner og andre ting jeg må holde i sjakk…. blir fort surr når jeg også da er midt i denne flytteprosessen. 

Natta mine kjære

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #sidetforåblidet 

  http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg