Prioritering er nøkkelord

Hey

Våknet idag etter en elendig natt og skjønte med en gang at jeg måtte ringe inn til Rikshospitalet og avlyse timen hos ernæringsfysiolog der i dag. Natten var urolig kjip, våknet masse med sår hans, skylte med Corsodyl som jeg fikk av tannlegen her om dagen. Den skal drepe bakterier i munnen så la et lite håp om at det kanskje ville hjelpe litt. Noe smertestillende og en reptil. Søvnen var av og på så ikke i slag. Men heldigvis så har jeg ikke feber. Dessverre på grunn av infarktet og ferien like etterpå har influensavaksine gått i denne flyttetåken. Så får høre med legen om jeg skal ta den når jeg er bedre.

Sykdom ellerikke, flytting må vi såfikk til å pakke litt i dag også. La ut en del ting på finn til “gis bort mot henting” så det var digg. Kan se at det er fremskritt er bra. I morgen kommer en megler fra Krogsveen så får vi se. Hadde besøk fra et annet meglerhus for et par dager siden. Tror det er viktig og “shoppe litt rundt”. Man vil jo ha mest for boligen sin. Hvem gjør jobben best.

Selv om formen var elendig dro jeg til fotsoneterapi. Hadde egentlig time i morgen, men fordi megleren kommer fikk jeg byttet. Var jo egentlig ikke i form, men må prioritere disse beina. Dro innom NorEngro og kjøpte med noe pakke utstyr. Men resten av ettermiddagen og kvelden har tilhørt sofaen, en Grandiosa, repsils og TV.

Vi snakkes folkens. Om jeg ikke er bedre blir det vel en tur til fastlegen mañana. Høres kanskje rart ut å gå dit for en sår hals, men jeg kan ikke risikere at det utvikler seg……

Natta

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu 

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg