Virvelvind

Da har det blitt oktober. Høsten har for lengst tatt tak om trærne med all verdens av farger. Det er jo så vakkert. De siste dagene har jeg hatt en hoste som bare er blitt mer og mer grov. På lørdag kom mamma og pappa en tur og vi fikk gjort en del i leiligheten. Vi har jo bestemt oss for megler, så da er det jo bare å brette opp ermene og sette i gang. Men det er jo lov å få hjelp. Formen har vært skikkelig dritt de siste dagene så godt med ekstra kos av hundene.

I går, da vi fikk vår første dag i oktober, var det bare mamma som kom. Sammen skulle vi gyve løs på det store skapet i andre etasje, men da jeg våknet og ikke fikk puste ordentlig, måtte skapet bare vente. Hosting og hvesing om hverandre, så tok turen til legevakten. Der fikk jeg beskjed om at jeg hadde en virus bronkitt. Han ville ikke sette meg på antibiotika, men heller la meg ta Cosylan og ny time hos fastlegen i dag.

I natt da jeg våknet super stressa for at det bare er en måned igjen til overdragelse av det nye huset og at denne leiligheten må gjøres ferdig, la jeg ut håndverker jobbene på mittanbud.no. Så i dag var det bare å komme seg til fastlegen for å sjekke crp og lytte til lungene. Måtte til en av de andre legene på legekontoret da min ikke var der i dag, men hun var enig i at det var en virus bronkitt. Så selv om crp var lavere (og det er bra) hentet jeg ut en ny Cosylan. 

Da jeg kom hjem i dag hadde Toivo vært i kontakt med en håndverker som til kontakt via utlysningen min. Så nå blir det ordnings!! Yay!!

Nå tar jeg resten av kvelden på sofaen. Sliten, men motivert er vel stikkord for dagen!

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #lasvegas #alenetid 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg