Du vet aldri

Endelig en pause i en hektisk helg (Finnes det noe annen form for helg når man flytter…nope). På torsdag la jeg flytting og pakking på hylla og kjørte til Hamar og til en bisettelse for ei tidligere kollega og venn. Ei nydelig jente som brått ble borte på ufattelig tragisk vis. Jeg var ikke i form, men det var veldig viktig for meg å dra. Det var nydelig høstvær. Solen skinte fra skyfri himmel. Kanskje hun skinte ned på oss. 

Satt meg i bilen og vendte nesen mot Oslo. Pga rush trafikken stoppet jeg hos mamma og pappa. Sovnet på sofaen med 1000 tanker i hodet.

I går var det rett tilbake til pakking, sortering og rydding. Jeg fikk pakket to esker, dratt på Lindum (søppelfyllingen) for å kaste masse søppel etter at gulvet ble lagt og dusjen satt inn. Kjørte Marcus hjem til en venn før jeg dro på IKEA og kjøpte 10 blå IKEA poser. Ble litt satt ut av at det var satt ut så mye julepynt alt….hjelp. Må innrømme at jeg gleder meg litt til å pynte til jul under nye huset.

Jobbet masse i dag også, men fikk lagt inn en pause med mamma, pappa og pappas kusine på Rykkinsenteret. Hentet Marcus på vei hjem ute på Meren i Lier. Han var i sin kusines bursdag.

Håperdere alle nyter lørdagen og helgen. I morgen skal mer pakkes, ryddes og kastes.

– Katie 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg