Cowboy strekken strakk ikke

Noen dager siden siste innlegg. Det er denne flyttetåken som har tatt tak igjen. En uke siden sist. 

I begynnelsen av uken kom det en boligstylist som skal hjelpe oss med tips og råd til når vi nå skal selge leiligheten vår. Hun var utrolig hyggelig og jeg tror hun vil hjelpe. Vi fikk en motivasjon av besøket og satt i gang. Pappesker ble pakket med alle tingene våre inntullet i bobleplast og silkepapir. 

Vi fikk lagt inn en tur til hundeparken. Rett og slett for å lufte hundene og hodene våre. Vi har sortert, tatt kjipe valg om ting/møbler vi ikke får tatt med oss og kastet på.gjebvinningen. Vi har kommet kjempelangt og gutta har stått på. Så nå er også mange av de store møblene vi skal ha med borte på lager. 

Jeg husker møtet vi hadde på Rikshospitalet tidligere i sommer, etter LVAD utredningen, men før vi kjøpte nytt hus, og da sa kardiologen “jeg er sikker på at dere kan flytte uten at Katie trenger å gjøre så mye”. Eh.. .nei, det kan vi ikke.

I dag var vi en tur i det nye huset for å få installert en varmepumpe. Etterpå var jeg en tur på Espresso House på Gulskogen for å møte Anette. Snille Anette som hadde strikket to par pulsvarmere til meg. Da jeg kom hjem prøvde jeg meg på en liten lur på sofaen før neste “aktivitet”. Men cowboy strekken strakk rett og slett ikke til og ville seg ikke.

På kvelden ble det en pause i alt og middag på Big Horn i Drammen med familie.

Tror denne helgen blir relativt rolig før vi kjører rett på nytt giv med ny energi på mandag. Nå kan vi i hvert fall se forskjell i heimen.

God helg folkens 🤗

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #rosasløyfe #flytting #sliten

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg