Eye on the prize og bekymring

Kjenner jeg begynner å bli ganske lei pappesker, silkepapir, bobleplast og teipruller på dispensere nå. Sistnevnte bråker så forferdelig at hver gang jeg bruker den løper stakkars Otto opp eller gjemmer seg i buret. Men det må til.

Dagen i dag har jeg tilbragt for det meste hjemme, men på ingen måte på sofaen. Jeg la en del ting på finn. Gis bort mot henting og det fungerte jo. Vips var jeg uten kjøkkenbord og stoler. Fikk tilbud fra stylisten på email i går og regner med hun setter i gang i slutten av uken. Da blir det spennende å se. Hun styler jo “for å selge, ikke for å bo”. Har hørt folk noen ganger har spurt om å få kjøpe det som står der når de kjøper leiligheten etterpå, så hun vet vel hva hun driver med.

Mat har blitt ganske så nedprioritert i flytteprosessen. Jeg har ikke så mye matlyst om dagen heller så det hjelper ikke akkurat på. Tanken på å lage noe middag når Marcus var på jobb og min kjære var ute og hjalp til for noen andre, var totalt fraværende. Så da mitt forslag om at jeg skulle hente han og dra på Lizzis Pizza ble positivt tatt i mot, var det jo bare å hoppe i bilen.

Vi var hjemme igjen ganske tidlig så jeg benket meg ned for å se på “Skal vi danse”. Som stor SKAM fan er jo selvfølgelig Cengiz favoritten. Kom ikke så langt inn i programmet da jeg plutselig la merke til at Arne begynte å oppføre seg merkelig. Fikk fått i mobilen og begynte å filme det som tydeligvis var et nytt epileptisk anfall. Nummer fire i rekken. Og denne varte noen minutter lenger. Toivo lå seg ned på gulvet med han og han ristet lenge. Er jo helt grusomt å se på. Etterpå kastet han opp skikkelig og gjorde fra seg. Det har han ikke gjort før. Blir jo redd det skal utvikle seg i feil retning. Han virker fin nå i kveld og har lagt seg oppe hos Marcus med Otto på slep. Må nok ta en ny telefon til Smådyrklinikken NMBU i Oslo på mandag.

Nå er det natten her. Dagene går litt i surr for meg. Har sikkert ikke den beste døgnrytmen om dagen. Men i morgen blir det mer pakking selv om jeg kjenner at jeg er super sliten nå. Snart ferdig…. “eye on the prize” as they say. God natt

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #rosasløyfe #eyeontheprize #nytthus #nystart

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg