Utslitt med og uten filter

I dag skjedde det som måtte skje. Etter mye sortering, kasting, pakking og rydding så det rett og slett stopp. Minner meg litt om det legen sa da jeg slet med stoffskifte, “hvis du pisker en hest så løper den, hvis du fortsetter å piske vil den tilslutt ikke orke mer”. Er jo virkelig noe i det. 

Takket være snille mamma som kom fikk vi gjort litt i dag også. Litt er bedre enn ingenting. Og i morgen mens jeg tar det mer eller mindre i ro, skal gutta kjøre esker og møbler på lager. Tror kanskje vi er oppi 13-14 esker. 

På ettermiddagen i dag ringte ogsp veterinæren på Smådyrklinikken NMBU i Oslo. Jeg ringte de i går angående anfallet Arne hadde på lørdag. Nå skal han inn og ta MR. Det tenker jeg er veldig bra. Nå er jeg sliten så slukker lyset. Vi snakkes. Natta fra meg.

And they say pictures never lie?! Hahaha!!!

This is what I really look like

Er ikke født med mye filter selv, så jaggu godt Snapchat kan bidra ved behov.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #flyttetåke #sandeivestfold #nokernok #metoo #nofilter

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg