På felgen

God “Stjernekamp” – “Skal vi danse” – “Halloween” kveld i stua godtfolk!

Endelig kom dagen hvor den verste kvalmen begynte å gi seg. Jeg har ikke skrevet blogg på en liten stund. Å pakke ned leiligheten, tømme den mer eller mindre helt, få inn en stylist og fotograf har vært en utrolig slitsom prosess. Jeg vet jo at man alle må gjennom det, men fy så slitsomt. Mellom alt har vi nå også fått tatt MR på Arne og tatt over den nye boligen i Sande i Vestfold. 

Sist søndag var Marcus og jeg i Oslo med Arne på MR etter at han for to uker siden hadde et litt større anfall. MR ble tatt av Vetscan i Unilabs lokaler på Majorstua. 

Jeg ventet til i går og da ringte jeg Smådyrklinikken NMBU i Oslo og ble oppringt av veterinæren. MR viste ingen tydelig skade på hjernen, ingen svulst eller tegn på andre problemer. Han får diagnosen Epilepsi så nå skal han på medisiner. Ettersom han har hatt et anfall i måneden, så prøver vi nå før å minske hyppighet.

Det var stor stas å overta det nye huset torsdag denne uken. Jeg kan se at livet mitt kommer til å bli enklere der. Lettere å håndtere. I dag var vi der med hundene etter at Marcus og Toivo jobbet hardt hele gårsdagen med gjerdet. De koste seg i hagen.

I dag kom leiligheten vår ut på nettsiden til Krogsveen og ut på sosiale medier. Ta en titt da vel : http://www.krogsveen.no/Kjoepe-bolig/Bolig/Leilighet/Gramsborgveien-7-a-237110899

Nå skal jeg hoppe i køya. Måtte en tur på Drammen sykehus og ta ekstra blodprøver ettersom jeg har slitt med oppkast (og attåt) i over en uke. Legene på Rikshospitalet tror det er fordi jeg har vært så sliten og at ekstralageret mitt er brukt opp. Snakket med Guch sykepleier Katrine i går og hun sa at jeg nok var på felgen nå. Men prøvene måtte tas i frykt for at jeg var litt mer dehydrert enn jeg burde være. Etter nyresvikten i fjor så kan jeg vel kanskje være litt mer utsatt. Heldigvis var prøvene fine så fikk bare beskjed om å ta det med ro fremover. Gutta skal ta et stort lass til det nye huset i morgen.

Håper dere har en smashing Halloween og helg.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #sandeivestfold #dunihagen #sliten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg