Sliten.no

Hey

Da var leiligheten vår endelig lagt ut på finn.no og det skal være visning neste mandag.

https://www.finn.no/107395669

Ny uke startet hos fastlegen for INR måling. Ettersom jeg går på Marevan, blodfortynnende, må jeg måke hvor tykt eller tynt blodet mitt er. Jeg har de siste månedene ligget på det jeg skal, rundt 2.5. Jo høyere INR, jo tynnere er blodet. Forrige mandag var målingen plutselig kommet seg opp på 3.7. Tenkte ikke så mye over det ettersom formen har vært så dårlig med omgangslignende symptomer. 

Da jeg kom tilbake til fastlegen i dag og målingen viste 6.3, ble både sykesøsteren og jeg litt satt ut. 

Det endte med at jeg måtte vente på legekontoret til kardiologen på Rikshospitalet ringte tilbake. Jeg syns det er helt fair at fastlegen sjekker med Rikshospitalet om hva vi skal gjøre. Bedre det enn noen leger jeg har vært i møte med på Drammen sykehus som nekter å ta kontakt når jeg og mitt slep av issues kommer inn døren. Jeg skal nå ikke ta Marevan i to dager og så sjekke INR igjen på onsdag.

Etter en tur innom det nye huset dro jeg inn til Oslo. Her hos mamma og pappa på Skøyen skal jeg være til onsdag og legetimen. Pakket med meg joggebukse, bok, go’ tøfler og medisiner. 

– Katie

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #mammaogpappa #timeout 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg