Stress? Det gidder jeg ikke

Hey

I går dro jeg fra Oslo og hjem til Drammen. Jeg hadde time 14.20 for å måle INR igjen etter at den hadde vært så sykt høy. Men etter to dager uten å ta Marevan var INR ned på 2.4 som er helt perfekt. Må forsiktig på den igjen nå så ny måling på mandag (ingen fred å få)….hehe.

Som de fleste netter når Marcus er hjemme, sov Arne og Otto oppe hos han også i natt. Jeg orker ikke alltid å rydde etter middag før jeg legger meg på kvelden, jeg vet jeg burde. Så jeg tømte ut av oppvaskmaskinen og ryddet bort etter en lang dusj. Jeg redde opp sengen vår også og ryddet i stuen. Har mer energi om morningen og det må jeg utnytte uten at jeg krysser den magiske “grensen” som sender meg rett på felgen igjen. Men når man bor i en leilighet som er til salgs må den jo, i mer eller mindre grad, være visningsklar. Så det må se bra ut. Ganske slitsomt for en selverklært rotekopp som meg.

Ettersom Marcus og hundene sov videre satt jeg meg ned ved kjøkkenbordet og tok frem det jeg kjøpte på Panduro Hobby her om dagen. Fant noen kule ideer på Pintrest jeg ville teste ut til hatten jeg skal lage til et julebord. Ble ganske fine….

Skal lage mange flere og har noen ideer. Men det ble bare to små papir tekopper før hundene kom brasene ned trappen. Vi tok de med oss og dro ned til det nye huset i Sande. Mens Arne og Otto var ute i hagen og lekte med pipe lekene fikk jeg tømt ut av fem pappesker. Da begynte det å svi i hoftene og verke i beina så jeg dro hjem. 

Lagde hjemmelagde kjøttkaker til middag og en lasagne klar til i morgen. Slipper jeg å tenke på middag i morgen. Jeg vet jo ikke hva jeg orker i morgen.

På mandger det visning og det skal bli godt å bli ferdig med det. Men så er det tirsdag….. håper vi selger på tirsdag.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=107395669&fks=107395669

Nå har jeg satt meg ned for å se Grenseland. Er ganske spennende. Natta folkens 

– Katie 

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg