The waiting game

Da var den hektiske mandagen over og jeg tok en super rolig tirsdag. Heldigvis fant jeg det ekstra giret i går, men det var bare så vidt.

Klokken 08.20 hadde jeg legetime for å måle INR igjen. Denne gangen var den for lav på 1.7. Det var skikkelig trøkk på legekontoret så jeg hadde ikke tid til å bli sittende og vente på legen. Vi setter jo alltid bare opp ny dosering så det kunne hun ringe meg om. 

Klokken 09.00 begynte jeg på jobb. Hadde satt meg opp 2.5 times jobb. Så var det rett på Lindum søppelfylling før jeg dro hjem til Konnerud for å vaske kjøleskapet, rydde og ordne til kvelden. Tror egentlig jeg var så sliten i går kveld at når visningen begynte og jeg skulle bort til naboen var jeg i litt transe. Super glad for at megleren vi har kontant med kom og sammen med Toivo og en megler til kunne jeg traske over til Jorunn med hundene, i trygg visshet om at visningen ville gå bra.

Det hadde vært ok oppmøte og flere som skrev seg på listen. Det kan jo komme 1000 på visning, om ikke noen legger inn bud spiller det jo ingen rolle. 

Jeg visste at dagen i dag kom til å bli litt rar. Sov til jeg våknet og har tilbragt dagen hjemme. Hadde ingen avtaler, legetimer eller noen forpliktelser. Var en svipptur på Europris og kjøpte noe strikkegarn. Det ble det eneste gjøremålet i dag. 

Det kom ikke inn noe bud i dag, men er fortsatt positiv. Men det å stirre på telefonen og vente på at den skulle ringe er jo virkelig ulidelig. Jaja… i morgen skal jeg pakke litt tøy og litt fra kjøkkenskap som vi skal ha med til Sande. Uansett flytter vi inn der på fredag. 

Her er linken til leiligheten vår her på Konnerud. Ta kontakt med megler da, om du vil komme og se.

http://Kjoepe-bolig/Bolig/Leilighet/Gramsborgveien-7-a-237110899

Har tegnet huset mitt. Er det ikke fint?

Håper dere alle har en kjempeflott tirsdag. Så snakkes vi snart.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #españa #konnerud #krogsveenvisning #krogsveen #selgeleilighet #stress

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg