Full uke, klar for pause

Hey

Snart bodd to uker her i Sande. Ting begynner å falle på plass samtidig som det er ting som mangler. Møbler som ikke er flyttet ned fra Konnerud enda og nye ting som ikke er levert. 

Forrige uke var jeg på GUCH poliklinikken på Rikshospitalet. Tok blodprøver, EKG, gang test, ultralyd og hadde samtale. For første gang på lenge var jeg litt nervøs. Ultralyden ga for en gangs skyld gode nok bilder til å vise at klaffen mine fungerte uendret. No news is good news. Under gang testen gikk oksygen metningen min ned til 66%. Det tok bare et minutt på å komme opp til normalt nivå igjen, men på det laveste kjente jeg det godt. Svimmel, svett, slapp og tung i kroppen.

Etter timen dro vi hjem til Sande. Jeg var ganske så sliten så godt å komme hjem. 

Fredag var det konsert på Union Scene i Drammen med Kamilla og Øydis. Vi hadde billetter til Stage Dolls og Return konsert. Vi var mest keen på å få med oss Stage Dolls og låten “Love dont bother me”, som bringer frem sykt mange minner fra en ungomstid fylt med forelskelse, drømmer, gleder og pinlige tenårings issues. 

Når låten var spilt og lokalet var fylt med så mye røyk at det begynte å svi i halsen, dro vi over veien til Gummibaren. Ettersom jeg var sjåfør, ble det ikke drinker eller prosecco på meg. 

På søndag var det felles visning på Konnerud igjen. Dette var visning nummer to. Mens Toivo var i leiligheten måtte jeg finne på noe for å ikke fokusere så mye på det. Da ble det lett å begi seg ut på mer kjøkken terapi i form av kokosmakroner. De ble veldig gode. Syns de så ut som små pupper…..hehe. Må jobbe litt med makronene mine ser jeg.

 

I dag har vi hatt to private visninger, så nå satser vi på bud. Det hadde vært utrolig deilig med salg nå. Jeg har vært hos fotsone terapi for første gang på en måned og det var sykt godt og så absolutt på tide. Kamilla lagde meg en deilig lunch etterpå, før jeg måtte dra på Drammen sykehus og timen min der. Går på oppfølging etter livmor kreften jeg fikk i 2015. Måtte ta noe ekstra blodprøver, men ellers var det bra.

I morgen blir en roligere dag. Tenker jeg skal finne frem vinterstøvler mine, lage krumkaker og sløve på sofaen.

Nå skal jeg sove. Håper dere alle har hatt en smashing dag.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #españa #konnerud #krogsveenvisning #kaker #julekaker #snartjul #jul #christmas 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg