Sløvings & krumkaker

I dag har jeg hatt en rolig dag hjemme i mitt nye hus. Som jeg elsker bare mer og mer for hver dag. Jeg klarte ikke å dy meg her om dagen og hengte opp en lyslenke langs den ene leveggen. Jeg surret også en liten lyslenke rundt en krans som hang på terrasse veggen og som den forrige eieren ikke ville ha med seg. Lyser opp litt i hvert fall. I går var det jo masse deilig nysnø, mens i dag var det plussgrader og begredelig regnvær.

Etter gårsdagens to private visninger hadde jeg kanskje trua på at vi ville få inn et bud i dag. Men den gang ei. Så klar for å bli ferdig med leiligheten på Konnerud. Sånn at vi virkelig kan begynne vårt nye liv her i det fine huset vårt her i Sande. Feire jul med familie og kose oss uten at den leiligheten henger over oss. Ta en titt. Kjenner du noen som er på jakt etter en stor leilighet på Konnerud i Drammen, så ring.

https://krogsveen.no/Kjoepe-bolig/Bolig/Leilighet/Gramsborgveien-7-a-237110899

I dag dro gutta avgårde og hentet grillen vår som har stått hos en venn av Toivo mens vi har holdt på med flytting. Mens de var ute tente jeg lys, satt ut konge røkelse og fant frem kokeboken min.

I dag er det en måned til lille julaften og mange av oss får “besøk” av Hovmesteren. Tiden til jul går jo ganske så fort så bestemte meg for å lage krumkaker i dag. Jeg skal lage noen ekstra til noen venner. 

Etter noen timer på kjøkkenet hadde jeg så vondt i beina mine så måtte ta to smertestillende. Selv om beina ser helt jævlig ut har de ikke vært så veldig vonde i det siste. Men i dag fikk jeg sykt vondt.

Nå i kveld har vi sløvet med hundene hjemme. 

Håper dere har en super fin kveld.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #españa #konnerud #krogsveenvisning 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg