Full av følelser

18 desember kan ikke passeres uten tanker og ettertanke. 18 desember i 2003 satt jeg syk med lungebetennelse i leiligheten på Torshov da mobilen min ringte. Det eneste jeg registrerte var min franske svoger som sa “you are auntie to Solveig. Ok, bye”…. Det tok noen få sekunder før jeg skjønte hva han hadde sagt. For første gang var jeg blitt tante. I dag er denne fantastiske jenta 14 år og jeg er så glad i henne. Jeg sier til henne at hun er litt min også. 

Jeg gleder meg så mye til å se de alle til helgen, feire jul og bare kose oss masse. Lykke!!

Den andre siden av 18 desember er på grunn av denne datoen i 2015, for bare to år siden. Etter smertehyl måtte vi ta den tunge turen til dyreklinikken og gjøre det eneste riktige for Mack. Selv om det beste for han var det tyngste for oss er det det ultimate ansvar man påtar seg som dyreeier. Man vet det kommer en dag, jeg bare trodde ikke det ville komme så brått da han var 6 år. Så urettferdig!! 

Savnet vil alltid være der, behovet for å kjenne på det savnet også. Nobody loves you like I love you! For mange var han “bare en hund”, men for meg var han min baby. Som kom inn i livet mitt da beskjeden om at biologiske barn ikke var mulig og da jeg ble som sykest med hjertesvikt. Savner deg Mack ♥

6 dager før jul er det ganske stille før stormen.

 

Nå er det natten her også. Vi snakkes strax

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #jul2017 #christmas #sandeivestfold #dachshund #christmas 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg