Nedtelling

Hey

Fem dager igjen nå. Fem dager til den store dagen. For meg betyr det at det er seks dager igjen til vi kan lene oss tilbake, legge beina høyt og slappe av. Vel viten at det er 364 dager til neste julaften. Men jeg gleder meg jo til julaften. For da kommer søsteren min som jeg gleder meg stort til å se. Ingen kjenner meg så godt som henne. Og jeg gleder meg til å se mine to nieser. Klemme de og feire jul med de igjen.

Dagen startet med en tur til IKEA. Det var utrolig nok ikke så mange der i dag. Og det var ganske utplukket på julepynt fronten. Men Marcus og jeg skulle ha stativ og trådkurver til klesskapene og nye tallerkener og skåler. Kjørte Marcus til kjæresten og så rett hjem. Pakket inn noen flere gaver. Til min lille niese, Emilie på fem måneder, har jeg kjøpt noen tyggeleker og Arne var veldig klar for å leke med de. Måtte skuffet innse at det ikke ville skje.

Men han skal ha for forsøket.

Nå på kvelden fikk jeg endelig laget årets pepperkakehus. Skal sette det sammen i morgen. Og selvfølgelig var det film på TV.

Håper dere alle har en fantastisk førjulstid og nyter. 

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #jul2017 #christmas #sandeivestfold #pepperkake #pepperkakehus

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg