Luft

Sitter nå i mamma og pappas skinnsofa på Skøyen og tar noen dype åndedrag. Roer kroppen før natten. Startet dagen med frokost på Sande Kro sammen med Geir og Marcus. 

Var ikke hjemme lenge før jeg raste inn til Drammen sykehus for å ta blodprøve og blodtrykk. Den ene medisinen jeg tar, Entresto, skal etterhvert økes i dosering, men da må blodtrykket og blodprøver være i orden. Hadde gått tom for den ene, laveste, doseringen og fordi medisinen koster skjorta hadde jeg ikke lyst til å ta ut den medisinen om jeg ikke skulle gå på den lenger. Egenandelen er på over 800 kr og det gidder jeg ikke bare kaste ut av vinduet. Men jeg fikk noen ekstra tabletter av svikt sykepleieren som jeg går til. Så nå har jeg.

Jeg dro hjem og hentet Geir. Han dro hjem til Spania i dag så kjørte han til Gardermoen. Etter at jeg hadde sluppet av han dro jeg til Råholt og den beste tremenning, Mona. Det var så koselig å sitte under pledd på sofaen og bare skravle. Er ikke så ofte vi treffes så det var godt. Lufte hodet og tanker. Skravle og tulle.

Nå er det kvelden på Skøyen for Elle og meg. Mjau.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg