Ingen vei utenom i kveld

Det er ikke alltid jeg kan styre når angsten griper tak i meg. De siste dagene har jeg gått rundt med en stor nervøs knute i magen. Jeg har lært meg noen mestringteknikker så i en travel hverdag klarer jeg å “dytte” det bort. Det å gå rundt å være redd, i bunn og grunn redd for å dø, er fryktelig slitsomt.

Natt til i dag sov jeg hos mamma og pappa på Skøyen mens de er på Tenerife. Kattepusen Elle må jo få kos og oppmerksomhet. Hadde gleden av å ha henne med meg hele tiden. På fanget, i sengen og på sofaen i dag tidlig. Kjempekos og det hjelper jo med å trekke fokus vekk fra klumpen i magen.

 

Jeg var jo så heldig at jeg ble invitert med på kaffe med Anja, Martine og Anne Marie på Majorstua i dag. Det er godt å treffe andre og bare skravle. Gjør det såaltfor sjeldent.

 

Etter kaffen dro jeg hjem. Utslitt og super keen på sofaen. Lagde mat til guttene mine. Koser med Arne og Otto. Arne hadde enda et epileptisk anfall i går såhar meldt i fra til veterinærhøgskolen. Legen der skal ringe meg. Såfår jeg høre om vi skal øke medisinene eller om han kanskje må bytte medisin.

Klumpen er så i aller høyeste grad tilstede i kveld så det ble ingen vei utenom. Tok to stesolid for å roe kroppen og fjerne klumpen. Nå driter jeg i at neglene og leppene mine blir blå av det minste og at jeg er sliten.Yay!!

 

Ansiktet mitt sier kanskje ikke yay, but thats because I dont give a flying monkey. 

Natta people!!

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg