Anxiety and friday bitches

Man skulle tro at når man er ufør så går dagene i ett. At man ikke vet hvilken dag det er for man gjør “det samme” hver dag. Men det stemmer ikke i det hele tatt. 

Slitt en del med angst de siste dagen. Hva er angst egentlig. Jeg har funnet ut at når man ser forbi de utrolig tøffe symptomene så bunner det formeg i dødsangst. Så når symptomene ikke blir borte må jeg få hjelp. Ikke noe langvarig løsning, men nå får det stå.

Når man våkner opp på morningen og ikke finnes utvilt, vet du at dagen blir slitsom. Men det hjelper ikke alltid. I dag måtte jeg opp på Konnerud for å treffe ei fra stylist firmaet. De hadde jo klart å sette igjen en del ting og ta med seg noe av mitt. I morgen skal leiligheten vaskes så vi er midt i sluttfasen av denne forbanna flytteprosessen.

Var på fotsone, jobbet meg igjennom hjertebank og trøtthet og fikk kjøpt bursdagsgave til Celina og Linnea. De blir 8 og 4 år i helgen så en svipptur på ToysRus. Klokken var godt over 16 i ettermiddag da jeg kom hjem. Lenge siden jeg har vært så sliten.

Nå skal jeg legge meg. Kjenner at stesoliden jeg har tatt tak og godt er det. Satser på en bedre lørdag.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu 

2 kommentarer
    1. Så bra at du trosset tretthet og angsten din og gikk ut på handletur, gjorde det du skulle, gjennomførte! Du har all verdens grunn til å være stolt av degselv, Katie. Tror du bekjempet angsten din på rett måte, kjære du. Håpet søvnen i natt gir deg en god lørdag. Klemmm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg