#mentalhelse

God lørdag folkens.

Jeg er tydeligvis inne i en litt nedstemt periode om dagen. Jeg har egentlig ikke noe åpenbar grunn for det, men det er ikke alltid man kan styre det. De siste dagene, ja kanskje den siste uken, har jeg vært mer tungpustet, hatt trykk i brystet og vært blå på neglene. Alt er tungt, hele tiden. Men det er ingen som ser at det er noe galt. Jeg ser det. Jeg kjenner det. Når jeg står opp på morningen etter det som kjennes ut som en god natt søvn og ser at jeg ser like tratt ut  i ansiktet. Magen er ikke noe mindre oppblåst og kiloene jeg ikke klarer å bli kvitt er så absolutt tilstede. I går ringte jeg Rikshospitalet. Alle symptomene jeg har skriker #hjertesvikt. Jeg tror jo at dette kan være noe helt ufarlig. Har man dårlig hjertekapasitet så bruker man lenger tid på å få ut væske fra kroppen. Har vært nok salt mat det siste. Men det hjelper så lite på tankene….. Fått time på tirsdag morgen for sjekk.

Er på Skøyen igjen nå hos Elle. Ro i kroppen men ikke i hodet. Ser på “Hver gang vi møtes” og hører Tshawe snakke om da han bodde hos den norske familien på Holmenkollen. Denne flotte norske familien var min nærmeste nabo. Og jeg husker så godt Tshawe komme og gå hos oss den perioden. Good times!!

Prøvd meg på ny te i dag. Utrolig nok, enda så britisk jeg ser på meg selv, har jeg aldri likt te. Dynket den i sitronsaft og fikk drukket den opp. Det var en detox te. Den var ikke då ille, men blir ikke mye av det heller. Nå i kveld trengte jeg hjelp. Hjelp i form av to små tabletter fra boksen med smilefjes på lokket.

Kjenner at det har begynt å hjelpe så begynner å få en fin ro i kroppen. Blir snart kvelden nå. Natta folkens. Husk at alle har en historie de bærer på som ikke alltid er synlig.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #tv2 #hvergangvimøtes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg