Motgang gjør deg sterk

Vi vet alle at livet ikke alltid blir som man ser det for seg eller som man planlegger det. Noe blir mye bedre mens andre ting blir som et slag i magen.

Sov i Oslo igjen i natt sammen med Elle. Mamma og pappa skal enda være borte i to uker så må jo passe pus.

Det som var veldig koselig var jo at Hilde kom innom. Det er jo alltid en liten stund mellom hver gang vi ser hverandre, men utrolig hvordan det virker som om det var i går vi så hverandre. Godt å skravle, snakke om nåtid og minner fra fortid.

I dag tidlig var det opp 07.00 og komme seg avgårde til Rikshospitalet. Jeg hadde fått en time 08.30. Men etter telefonen jeg fikk i går om at smittevernkontoret hadde meg på liste over pasienter som var blitt eksponert for VER viruset. Sannsynligheten for at jeg hadde det var liten, men det var full verneutstyr og “kyllingdrakter” da jeg kom dit.

Heldigvis virket hjertet ganske uendret, men jeg har nå et mottrykk i nyrene mine som gjør at jeg ikke skiller ut væsken jeg har i kroppen. Så endringer i medisinene må til så får vi håpe at familiens store vaycay til USA i februar ikke ryker. 

Hjemme nå etter en skikkelig snøfylt kjøretur hjem. Tror aldri jeg har kjørt i 40kmt på E18. Men men, det var så dårlig forhold i dag. 

Vel hjemme var det såvidt jeg fant huset.. ..hahaha.

Nå er det kvelden her i Sande. Nå blir det noen dager i fred å ro. 

– Katie 

#mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #sas #usa #familyvaycay #shitholia #norway

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg