Power through

Etter dagen i går var det ikke mye energi for å stå opp i dag tidlig. Natten gikk i hvert fall bra uten avbrytelser og do-pauser. Og godt er det. Noen netter kunne jeg like gjerne sovet på badet på grunn av inntaket av vanndrivende medisiner. Nå skal jeg jo øke den så det blir moro. Prøver ikke å ta vanndrivende på ettermiddagen/kvelden før da kan jeg virkelig benke meg på badet.

Været i dag var jo helt fantastisk. Etter all snøen som kom i går som lå seg så fint og at det i dag bare var -3 grader var det nesten magisk. Og selv om jeg gjerne skulle gjemt meg under dynen i dag, gjorde jeg helomvending. Vekket Marcus og sammen tok vi med Arne og Otto i hundeparken. Der er det kjempelenge siden vi har vært. 

Da vi kom hjem sovnet begge hundene etter all lek i snøen, mens jeg lagde en deilig lunch. Må jo gå ned 10 kg så må prøve å være litt bevisst på hva jeg spiser. Biter av kyllingfilet i tortillalefse med råkost, litt medium salsa saus og litt drømmelett. Havnet på 207kcal! Perfekt lunch!!

Inn med mer vanndrivende og så sovnet jeg også. 

Før jeg avslutter kveldens innlegg må jeg si

GRATULERER TIL MIN SØSTER HANNE. Fant et dikt i går som jeg syns passer perfekt. Jeg skulle ønske vi bodde nærmere hverandre, men vi er heldige som bare bor en flytur unna.

Glad i deg Hanne ❤

– Katie 

 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #sistersforlife #nedivekt #slanking #bevisst

1 kommentar
    1. Så nydelige bilder i snøen:-) Høres ut som du har hatt en slitsom natt. Masse lykke til videre med medisinene. Ønsker deg alt det beste<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg