Noe gir virkelig ikke mening

Ny dag i Sverige. En sløv morgen i sengen med “God morgen Norge” og en kopp kaffe. 

Det er en deilig ro her på Tanumstrand. Når man er hjemme er det alltid noe man må gjøre eller skulle ha gjort. Her er det ikke det på samme måte. Vi spiste litt frokost og dro bort på Tanums Shopping hvor vi kjøpte en ny microbølgovn til hytten. Den tok plutselig fyr i går kveld da jeg skulle lage meg noe popcorn. Ganske skummelt og Toivo måtte jo bare røske den ut og kaste den i snøen. 

Før jeg dro ut sminket jeg meg litt i håp om at det ville fjerne noe av trøttheten som har satt røtter i ansiktet mitt i det siste. Uansett hvor godt jeg sover ser jeg bare så sykt dratt ut.

Scary eller hür? Da vi kom fram til Tanums Shopping innså jeg ganske kjapt at i dag var ingen god dag for mine ben eller hofter. Min kjøre fikk låne en rullestol. Det gjør jo livet litt lettere, men det føles også litt rart ut. 

Fikk den fineste og nyeste modellen på markedet som dere ser. Fikk i hvert fall ingen rare blikk da jeg trillet ut til handicap parkeringsplass min.

Vel tilbake på hytta slappet vi av og jeg sovnet på sofaen. Det gjorde vi vel begge. Avsluttet kvelden med middag og “Norske talenter”. Men det var først etter en tur ned i lobbybaren på hotellet hvor vi koste oss foran peisen. 

Mens dere tenker at dette var da en koselig dag, og det var det også, tilbragte jeg den med en konstant følelse av angst i kroppen. Angst for å dø, angst for å bli sykere igjen, angst for å ikke holde ut til mai 2020 når karantenetiden min går ut. Hodet er i en kontant bergodalbane. Noe er helt logisk og andre ting er ikke det.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #sverige #tanumshede #tanumstrand #panikkangst #dødsangst

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg