Back in town

Ja, da var jeg tilbake i Oslo og hjemme hos mamma og pappa på Skøyen men Elle. Jeg skal bli her med henne i to netter. På fredag kommer mamma og pappa hjem fra Tenerife så det blir bra. Skal hente de på Gardermoen før jeg kjører hjem til gutta i Sande.

I går ble den endelige avgjørelsen tatt om at vi skal avlyse USA ferien vi skulle på i februar. Jeg har vært såpass hanglete den siste tiden, hatt endringer i medisinene mine og formen er rett og slett ikke bra nok. Det er jo ikke noe artig å reise så langt for så å ikke nyte det på grunn av angst og dårlig form. Vi er alle skikkelig skuffa, men USA forsvinner jo ikke og vi kan dra tilbake når helsen er på stell. 

Så nå som jeg ikke følte meg så veldig tipp-topp-tommel-opp, var det utrolig koselig å gå ut og spise med to venninner i Oslo. Valget falt på Olivia i Hegdehaugsveien. Jeg har bare vært på Olivia på Aker Brygge og på Tjuvholmen tidligere så moro med noe nytt. Enda alt var egentlig helt likt. Cecilie kom til meg og sammen kjørte vi og hentet Anja på Torshov.

Jeg er ikke noe flink på å variere så som alltid, ble det pasta di manzo på meg. Jeg burde jo variere litt, men den er jo så god så jeg vet det er bra. Etterpå fikk jeg ogdå i meg en pannacotta. Det var ikke noe problem. Kanskje ikke det beste når man skal prøve å gå ned i vekt, men f##k it. Noen ganger må man jo kose seg. Vi ble sittende og skravle i over tre timer og det var akkurat det jeg trengte nå. En avkobling, mimring, prat om alt og ingenting. Er det ikke det man har gode venninner til?

Knipset den vakre porten på Vigelandsparken på veien hjem og nå er det natta. Har litt lakenskrekk kjenner jeg, men det går vel bra. Får vel sove til slutt.

– Katie

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #ellepus #oliviahegdehaugsveien #italianfood #pasta #bellaitalia #olivia #lakenskrekk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg