Dårlig kombo

Hey

yes its way past my bedtime. Men tenkte jeg skulle stikke hodet innom og si hei her allikevel. Hadde store planer for formiddagen, men det surret jeg bort. Like greit egentlig for det var å dra på Lexington på CC Vest. Strengt tatt ikke penger til det nå uansett.

Ny morgen med ny hårball. Kos med Elle, men savner gutta hjemme. Spesielt mannen i mitt liv. Startet dagen med en lang og god dusj. Elle fulgte nøye med. Hun er ganske så morsom.

Etterpå tok jeg telefonen til Guch sylepleierene på Rikshospitalet for å be om denne lege erklæringen siden reisen til Florida nå blir avlyst. De hadde utrolig nok snakket om meg i lunsjen i går. På enmåte er via alle, de og vi, lettet over at beslutningen er tatt og jeg blir her. Så får vi ta drømmeferien en annen gang. Når hjertet mitt er bedre og angsten har sluppet taket. Innerst inne tror jeg vel egentlig at angsten kommer til å følge meg hele livet. Når angsten står på som verst og jeg ikke klarer å få kontroll over den, har jeg jo hjelpemidler som stesolid eller valium. Det er ikke noe jeg tar ofte, bare når jeg sliter veldig og det går utover livskvaliteten min.

Jeg snakket ganske lenge med Katrine, hun som fulgte meg tettest sommeren 2016, og da vi la på var jeg helt rolig i kroppen. Jeg er så glad i henne og takknemlig for at jeg får muligheten til å ha henne som en av de tre fantastiske Guch sykepleierne.

Klokken 15.00, ganske nøyaktig, satte jeg meg i bilen og vendte snuten mot Gardermoen. Kom ikke lengere enn til Alnabru og der sto vi bom fast. Sneglefart helt til Skedsmokorset. Nå som jeg har økt dosen med vanndrivende kan jeg godt skrive under på at vanndrivende og stillegående køkjøring er en utrolig dårlig kombo. Ble nødt for å ta av på Cirkle K ved Bergerkrysset. Kom opp til Gardermoen etter at mamma og pappa hadde landet, men de var ikke kommet ut. Det er noe med den taxfreen altså!!

 Skulle egentlig hjem til Sande i dag, men ble en ekstra natt her hos mamma og pappa. Da vi kom til Skøyen var jeg så sliten at jeg ikke orket tanken på å kjøre hele veien til Sande. Ettersom Toivo har jobbehelg og Marcus er i Tønsberg så kunne jeg like godt slappe av her i kveld og natt. Så nå er det natten. 

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg