Back home

Det er alltid litt deilig å være borte noen dager. Men det er enda bedre å komme hjem. Det er noe sannhet i ordtaket “borte bra, men hjemme best”. Det er bare det at når man er hjemme vil det alltid være noe man skulle gjort. 

Da jeg kom hjem hadde min kjære rukket å komme hjem en tur i pausen sin for å overraske meg. Jeg møtte han mer eller mindre i døren, så rakk bare et lite kyss og et “hei”.

Arne og Otto var selvfølgelig helt bananas da jeg kom. Jeg et vel strengt tatt ikke sikker på om de skjønner hvor lenge jeg har vært borte. For de er like koko når jeg har vært på butikken en tur også. Men sånn var det med Mack også. 

Var innom Mester Grønn og Nille på veien hjem i dag så fikk kjøpt noen blommor og kubbelys for å pynte opp litt hjemme. Orket til og med å støvsuge. I den nye huset har vi sentralstøvsuger, noe jeg så på som en genial oppfinnelse, men når jeg nå har surret den laaaaange slangen sammen noen ganger, er jeg ikke så sikker. Ble ganske fornøyd med resultatet da jeg var ferdig.

Da Toivo kom hjem fra jobb lagde vi litt taco. Jeg tok meg til og med et glass rødvin. 

I dag har vært en fin og mer eller mindre normal dag og formen min har vært ganske god. Det er nesten så jeg ikke tror at jeg kan ha en tilnærmet dag. Får håpe dagen i morgen blir like bra. Da skal jeg ta med gutta å gå en tur.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #lokførerfrue #sandeivestfold #normalhverdag #interiør

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg