Katie Cakes terapi

Hey

Startet dagen med en av de kjedeligste gjøremålene jeg vet om.

Det en noen kjipe gjøremål i livet man må gjøre om igjen og om igjen. Som klesvask, betale regninger og sortere medisiner for oss som går på det. Jeg kommer til å gå på det for alltid. Det blir aldri slutt. Kan bli variasjoner, men medisinene blir aldri borte. Og bra er jo det. 

Så var det frokost.

Elsker Biola med rødbet/lime. Syns egentlig Biola er litt dyrt, så når den nå er på tilbud kjøper jeg. Ikke alltid jeg orker noe særlig mat. Jeg vet at jeg burde spise noe, men i dag var ikke dagen. 

Jeg dro inn til Drammen og fikk handlet inn det jeg trengte til dagens kake. Fikk forespørsel om å lage en kake til min lille nevø, Sebastian, som blir 3 år og i morgen. Hvem kan vel si nei til det. Det er en stund siden jeg har laget litt mer fancy kaker, men denne ville jeg gjøre litt ekstra spesiell.

Så da ble det en dobbel sjokoladekake med sjokolade smørkrem imellom og over/rundt.

Hadde lekt litt med tanken om tema og jeg endte opp med hav og fisk tema. Så håper han blir fornøyd.

Selv om kakebaking er en utrolig deilig å måte for meg å sortere tanker og slappe av, kjenner jeg at jeg blir fortere sliten nå enn før og det verker fortere i beina. Men det er selvfølgelig verdt det. Og når kvelden kan avsluttes med “Farmen kjendis” og en Strongbow er alt bra!

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #kake #kakebaking #bursdagskake #slanking #katiecakes 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg