Nytt kapittel

Hey

Det er mye jeg er skikkelig god på, men en av de tingene jeg er skikkelig dårlig på er å komme meg i seng “at a sensible hour”, som mamma hadde sagt. Så her sitter jeg da, klokken er to på natten, og jeg er lys våken enda det kjennes som kroppen er slapp. 

I går ble leiligheten overlevert nye eiere. Så nå er vi ferdige på Konnerud. Det er alltid litt merkelig når man skal dra fra en bolig man har hatt noen år. Men overdragelsen gikk bra og papirene er øevert til megler. Så nå er det bare å vente på oppgjør. Det er en tyngde som forsvinner fra skuldrene våre nå. Det er helt sikkert. Måtte feires litt.

Vi kjørte opp på lokalet jeg vurderer å leie til feiringen av min 40 års dag. Jeg har en avtale der på mandag, men måtte opp og se med gutta mine.

Ganske fantastisk utsikt. Og i April er jo været forhåpentligvis betraktelig bedre. I hvert fall varmere. Jeg har allerede begynt å kjøpe inn mye av det jeg trenger til festen. Det er lenge siden jeg feiret bursdagen min så nå blir det fest. Skal jeg være helt ærlig så syns jeg at jeg fortjener det. 

Tenk, hvem skulle trodd at jeg skulle bli 40? Ikke legene på sykehuset da jeg ble født….. Så feil kan de ta.

Anyway, jeg får vel avslutte sånn at jeg kanskje får noen timer i senga. For i morgen skal vi ha Celina på 8 år og Linnea på 4 år på overnattings besøk. Det gleder jeg meg masse til. Blir nok stas for de med Arne og Otto også.

See ya!

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg